Bari kupa

VI. Bari kupa indulás a kupakiesés után. Sorsolás hamarosan....

Hírek

Események

Szavazás

jelenleg nincs szavazás

Utolsó kommentek

  • j4ns1: Bubu! Te tuuudoool! (2011.03.12. 09:59) Meg is vagyunk!
  • Mena77: Hát csak abban az esetben lesz értelme, ha történni is fognak események és arról tudósítás is kész... (2010.09.10. 07:46) Megújulunk...
  • viki013: jansi jobban várom mint a karácsonyt! remélem az új honlapon aktívabb is leszel :-) (2010.09.09. 19:40) Megújulunk...
  • viki013: @Jansi_: rátok sose tudnék haragudni(max egy esetben de azt úgyse csinálnátok) (2010.09.09. 19:36) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Jansi_: @Mena77: jaja.. Nekem sajna nem ez a helyzet... Benne van most a pakliban könnyedén a két zakó is.... (2010.09.09. 15:47) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Utolsó 20

Forduló után

2010.03.30. 12:48 - Jansi_

Agressor SE - Jansi FC   1:4
Dukai Jani: "Egy kiváló erőkből álló csapatot győztünk le. A különbség meggyőző, viszont a mutatott játék már egy kicsit szezon végi. Nem sajnálom, hogy nem tudtam beköszönni, és örülök, hogy az "öcsi" kétszer is villant."

Green Rockets - Mena FC   3:2
Lindland: "Ez most nem jött össze. Ráadásul nekünk sem muszáj mindig győzni. Főleg idegenben nem. Úgy tervezzük, hogy osztályozón bent maradunk. Már arra készülönk lélekben. Nem lesz gond!"

fc Szalci - Red-Black Devils FC  1:8
Gorják Zsolti: "Igazából csak középkezdésnél értem labdába, és izomlázam van, ja meg kaptam egy "könyököst" is a végén... Egész meccsen annak a Gür gyereknek a hátát néztem, meg a gólörömét. Kicsit szégyellem is magam."

Tökösgyerekek FC - GogoUnited  7:1
Wolf Staell: "A nehezén túl vagyunk. Végre kezdünk magabiztosan, és hatékonyan focizni. Örülök, hogy gólt is szereztem. Plusz arra is büszke vagyok, hogy én vagyok a második farkas aki sütni tud.
Remélem így hosszabb távon is élvezhetem Tuli mester bizalmát!"

Alba Regia FC - FC Viki13  1:3
Pavel Barnas:"A bajnokság végére észhez tértünk. Jó lenne innen folytatni majd a következő szezont is. Optimisták vagyunk, hiszen mióta mesterünk visszajött Spanyolbó' mondja nekünk az edzésen, hogy egyből passzoljunk, meg sokat fussunk, meg ilyenek...  És tényleg jó... Úgy örülök!"

A bejegyzés trackback címe:

https://jansifc.blog.hu/api/trackback/id/tr471880530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viki013 2010.03.30. 13:01:47

A bajnokság végén számít,hogy hol állsz a tabellán.Míg én sokáig kieső voltam addig biztosan bent maradtunk(sőt 5 hely)
és Mena sokáig azt hitte a"bab is hús" mikor a tabella elején állt de most már be kell látnia,hogy ez a csapat"csak" az osztályozóra jó.Reálisan kell nézni megyesi. JA ÉS HOLNAP SZOPOL tudod mi vagyunk a mumusaid :-)

Jansi_ 2010.03.30. 16:54:34

Csabi!
Nekem van egy Cserhalmi Zolim. 17 éves 0 naposan holnap kirakom. Megfelelő szervező.... Hátha jó lesz...

0-ért megy ki. ;)

Jansi_ 2010.03.30. 16:55:04

Zoltán Cserhalmi idegei kötélből vannak, nehéz nála kihúzni a gyufát.

Mena77 2010.03.30. 18:21:00

Maradj már. Újoncként biztosan megálltuk a helyünket és akár 3.-ok is lehetnénk. Hétvégén is lazáztunk és most is azt fogunk. Tényleg osztályozót szeretnénk játszani. Plusz bevétel , plusz edzés. Teljesen elégedett vagyok a szezonnal. Holnap csak nem kapok ki a II-vel a fényesed ellen. Az is blama lenne!!!
Bár egy-két játékosom játszik akik hétvégén eltiltott volt, úgyhogy lesz SZTÁR a keretben!!!

acqtty · http://szellemvaros.hu/acqtty 2010.03.30. 19:52:46

Tuli!

Ugye elfogadod a kihívást?!

Tuli80 2010.03.30. 21:51:29

Elgogadtam természetesen.-)!

Simán nyertünk szombaton, de mi már a köv. szezonra készülünk!!

Laciika!!! ...csak óvatosan azzal az osztályozóval........!
süti beállítások módosítása