Bari kupa

VI. Bari kupa indulás a kupakiesés után. Sorsolás hamarosan....

Hírek

Események

Szavazás

jelenleg nincs szavazás

Utolsó kommentek

  • j4ns1: Bubu! Te tuuudoool! (2011.03.12. 09:59) Meg is vagyunk!
  • Mena77: Hát csak abban az esetben lesz értelme, ha történni is fognak események és arról tudósítás is kész... (2010.09.10. 07:46) Megújulunk...
  • viki013: jansi jobban várom mint a karácsonyt! remélem az új honlapon aktívabb is leszel :-) (2010.09.09. 19:40) Megújulunk...
  • viki013: @Jansi_: rátok sose tudnék haragudni(max egy esetben de azt úgyse csinálnátok) (2010.09.09. 19:36) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Jansi_: @Mena77: jaja.. Nekem sajna nem ez a helyzet... Benne van most a pakliban könnyedén a két zakó is.... (2010.09.09. 15:47) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Utolsó 20

Dukai Jani: "Mindig is későn érő típus voltam!"

2009.04.12. 06:00 - Jansi_

Dukai Jani meccsről meccsre hozza magát és olykor Schamonival egyetemben a hátára veszi a csapatot. Sokak szerint az alázatos és kemény munka juttata Janit erre a szintre, és ne feledjük, hogy még nincs 21 éves, és már több nagycsapat kivásárlási ajánlata is befutott hozzánk.

Riporter: "Jani! Először is gratulálok a mostanában nyújtott kiváló teljesítményedhez. Nagyon sokat fejlődtél az elmúlt években. Mi a titok?"

D.Jani: "Az a titok, hogy nincs titok. Én mindig is tudtam, hogy nagyon tehetséges vagyok, csak néhány "szakember" kiáltott ki engem "betlinek".

Riporter: "Konkrétan nevezne meg ilyen edzőt, aki leírta önt?"

D.Jani: "Nem szeretnék nevesíteni. Azért mert engem kritizáltak, én nem fogok a sajtóban visszavágni. Inkább beköszönnék a "kis csapatának" amikor ellenük játszunk! Az lenne a méltó bosszú.

Riporter: "Mit vár a Mena FC elleni kupa elődöntőtől?"

D.Jani: "Csak a döntő elfogadható. Menáék tavaly a döntőben 1:0 arányban legyőztek minket. Most a visszavágás lebeg a szemünk előtt. Minden bizonnyal kontrázni fognak ellenünk, hiszen a mezőnyben az egyik legjobb középpályánk van, de biztos vagyok benne, hogy fel fogjuk törni a hihetetlenül erős védelmüket.
Úgyérzem, hogy az utóbbi 8 meccsen 27 gólt rúgtunk, ami nagyon imponáló a támadójátékot illetően. Akárhogyis nézzük, ez 3 feletti gólátlag. Önbizalmunk van, és biztosan nem fogjuk félvállról venni a rangadót."

Riporter: "Gólokat vár magától?"

D.Jani: "Csatár vagyok, szóval természetesen igen! De mellettem lesz egy Borba és Raschle, mögöttem pedig egy olyan Schamoni, aki az idei bajnokságban már 11 gólnál jár, és nem is beszélnék a jól fejelő védőinkről sem, akik mellett az összes pontrúgásnál "légi veszély" riadót kell fújni. Szóval vannak befejezőink. Ha nem én rúgom a gólokat, de nyerünk, én akkor is elégedett leszek!"

Riporter: "Nem akarta említeni, de rákérdezek. Mena mester köztudottan nem ismeri el a képességeidet. Neked milyen véleményed van róla?"

D.Jani: "Nem tartom rossz szakembernek. Sokszor nagyszerűen nyúl bele a csapatba, ám az ő keretével sokkal szebb eredményeket is elérhetne a csapat. Néha a mester "pökhendisége" miatt veszít pontot, vagy pontokat a Mena FC. Ennek ellenére nem tisztem megítélni a munkásságát. Soha nem voltam a játékosa, csak Gigel Serban barátom mesélt sokat róla."

A bejegyzés trackback címe:

https://jansifc.blog.hu/api/trackback/id/tr791057938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mena77 2009.04.12. 11:52:10

Dukai sporttárs szerintem maga megelégedne a 3. hellyel is !!!
Szalci csapatának ahhoz még lesz egy-két szava ! Nehogy a dobogó se legyen meg a szervező úr csapatának !!!

fc szalci 2009.04.12. 21:07:53

Úgy látom engem mindenki leír! Nehogy meglepetést okozzak! :)

Mena77 2009.04.13. 12:55:50

Ha Mole úgy áll fel ,mint eddig akkor semmi sanszod sincs !! Pedig úgy fog , így eldőlt a Ti meccsetek !!!

Mena77 2009.04.14. 09:16:36

Se értékelés,se beharangozó ! Minden megint a régiben .....
süti beállítások módosítása