Bari kupa

VI. Bari kupa indulás a kupakiesés után. Sorsolás hamarosan....

Hírek

Események

Szavazás

jelenleg nincs szavazás

Utolsó kommentek

  • j4ns1: Bubu! Te tuuudoool! (2011.03.12. 09:59) Meg is vagyunk!
  • Mena77: Hát csak abban az esetben lesz értelme, ha történni is fognak események és arról tudósítás is kész... (2010.09.10. 07:46) Megújulunk...
  • viki013: jansi jobban várom mint a karácsonyt! remélem az új honlapon aktívabb is leszel :-) (2010.09.09. 19:40) Megújulunk...
  • viki013: @Jansi_: rátok sose tudnék haragudni(max egy esetben de azt úgyse csinálnátok) (2010.09.09. 19:36) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Jansi_: @Mena77: jaja.. Nekem sajna nem ez a helyzet... Benne van most a pakliban könnyedén a két zakó is.... (2010.09.09. 15:47) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Utolsó 20

Véget ért nekünk is...

2010.04.16. 11:57 - Jansi_

... szerencsére csak a szezon. Ami pedig egy új kezdetét jelenti.

Erősödtünk. Van már kapusunk, meg védelmünk, meg aztán egy Dukai Janikánk, akivel idén már tényleg reális cél a feljutás. Ugyan Labdakucu a taktikájával mindenkinél "ütősebbnek" ígérkezik, és a Hunyadisokat sem szabad lebecsülni, valamint az új és "régi új" csapatok is képesek meglepetésre, mégis elvárható a csapattól a bajnoki arany.

Dukai Jani: "Ha nem sérülök meg, akkor én szinte biztosra veszem a feljutásunkat. Nagyon jók vagyunk, és én is nagyon jó vagyok. Remélem, hogy az idei szezonban 15-20 gólig sikerül majd eljutnom, azzal pedig túl rossz eredményt nem produkálhat a csapatunk.
Kupában 6 kört jó lenne menni. Remélem, hogy minden mellettünk lesz és egy kiváló szezont produkálunk majd!"

A bejegyzés trackback címe:

https://jansifc.blog.hu/api/trackback/id/tr791926491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mena77 2010.04.16. 13:04:03

Én szinte biztos vagyok benne, hogy Janika nem jut el 15-20 gólig. Az nagyon sok. A bajnokság sem lesz egy könnyű történet. A dobogó lehet a realitásod. A kupában meglehet a 6 kör főleg úgy, hogy 1 kör mindenkinek "ajándék"!

Jansi_ 2010.04.16. 13:13:37

@Mena77: Én is ezt gondolom... De te tudod a legjobban, hogy önbizalom nélkül nem lehet...
És az jogos, hogy Dukai Jancsinak van önbizalma...

Jansi_ 2010.04.16. 13:15:14

@Mena77: Amúgy Janika idén 13 gólt szerzett....
Most ahhoz képest a 15-20 szerintem reálisnak mondható...
Báááár, mondjuk tavaly eléggé offenzív csapatunk volt. Idén ez nem lesz meg, ennek ellenére Janika jó lehet a 15-20-ra szerintem.. De majd az idő eldönti.

viki013 2010.04.16. 13:59:27

@Jansi_: Én szerintem 14 gólos lesz az idény végén és akkor elmondhatjuk,hogy fejlődött. :-)
Én szivesen látnám a csapatomba mert jó játékos(mint a menager) és még sokra is viheti,ha nem akar inkább a "bankszakmában" elhelyezkedni mert akkor még egy tehetséget elveszít a magyar futball társadalom!

Mena77 2010.04.18. 12:45:36

@Jansi_:
Ja most nézem! A kupával együtt igen. Hát úgy lehet, hogy meglesz. (szerintem úgy sem) Nálam akit edzek és játszik hétvégén az nem játszik a kupában. Nálad ezek szerint nem így van. Ezt hívják edzésvesztésnek!

Jansi_ 2010.04.19. 21:35:40

@Mena77: Hááát, ez tévedés...
1. ha nem hagyom a gólszerzés edzést, és olyan tréning van amit mindenki megkap, akkor az NEM EDZÉSVESZTÉS.

2. inkább vesztenék 2x 1-2 edzéshelyet, mint kiessek a kupából a 2. fordulóban... Mert azt "blamának" hívják! ;)

Mena77 2010.04.20. 10:20:08

Akkor neked elég sok "blamád" volt, mert eddig egyszer jutottál el a 6. fordulóba úgy, hogy az első forduló ajándék volt. Az én csapatom már kétszer járt ott és akkor még nem "botokkal" kellett megküzdeni az első fordulóban.
Mikor leszel IV-ed osztályú?????????????????
Mert nekem ez már a 2. szezonom lesz ott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jansi_ 2010.04.20. 13:00:47

Hm... Lacika..
Igen, hajdanán gyengék voltunk. Kiestünk hamar... De az elmúlt másfél évben sokat fejlődtünk. (Látod, titeket is elkentünk kétszer is). Plusz a kupában is JÓCSKÁN túlszárnyaltunk. A múltból nem lehet megélni (csak te próbálsz a bunda meccses honvédos mesterhármasoddal).
Igaz, hogy az V.-ben vagyunk.. És lehet, hogy csak 5 szezon múlva jutunk fel. Vagy épp kiesünk. Mindegy.... De elégedett vagyok.

Mena77 2010.04.20. 17:00:00

Elégedett a pöcsödet. Csak nem mered kimondani mennyire sajnálod, hogy képtelen vagy feljutni!
Mindig kitalálsz valamit, hogy most pont miért nem ,majd csak 2-3 szezon múlva. Jelents ki, hogy szeretnél feljutni!!!!
süti beállítások módosítása