Bari kupa

VI. Bari kupa indulás a kupakiesés után. Sorsolás hamarosan....

Hírek

Események

Szavazás

jelenleg nincs szavazás

Utolsó kommentek

  • j4ns1: Bubu! Te tuuudoool! (2011.03.12. 09:59) Meg is vagyunk!
  • Mena77: Hát csak abban az esetben lesz értelme, ha történni is fognak események és arról tudósítás is kész... (2010.09.10. 07:46) Megújulunk...
  • viki013: jansi jobban várom mint a karácsonyt! remélem az új honlapon aktívabb is leszel :-) (2010.09.09. 19:40) Megújulunk...
  • viki013: @Jansi_: rátok sose tudnék haragudni(max egy esetben de azt úgyse csinálnátok) (2010.09.09. 19:36) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Jansi_: @Mena77: jaja.. Nekem sajna nem ez a helyzet... Benne van most a pakliban könnyedén a két zakó is.... (2010.09.09. 15:47) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Utolsó 20

Kupa 1.

2010.08.12. 11:03 - Jansi_

Nagyon egszerűen összefoglalhatjuk az első fordulót: mindenki továbbjutott...

  • Mi 8:0 arányban múltuk felül a bot-okat, és kiemelendő, hogy Csukás és Dukai és leszállította a maga kis dupláját. Nagyszerű volt a kezdés, ám szombaton az első bajnokin nem mi leszünk az esélyesek, de nem feltartott kézzel futunk majd ki a gyepre.
  • A Mena csapat 7:1 arányban győzött és az új szerzemény (Perger) 4 alkalommal köszönt be. Nem rossz kezdés.
  • Többek közt Stohl és Zlatkin duplájával, és kiváló csapatmunkával 10:0 arányú győzelemmel lépett túl az első körön az FC Viki13 is.

A bejegyzés trackback címe:

https://jansifc.blog.hu/api/trackback/id/tr382216513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mena77 2010.08.12. 13:48:07

Szerencsére sérülés nem volt!
Ma egy jó edzés kell, pénteken U20 este 8-kor Durickoval, szombat bajnoki nyitány. Mi sem esélyesként lépünk pályára!!

viki013 2010.08.12. 21:10:09

Tudom,hogy nem sokat számít de én nyertem a legnagyobb arányba,pedig mindenki"bot" csapattal játszott.A többiekkel ellentétben én esélyesebb vagyok(ha csak egy picit is) főleg hazai pályán ahol közel telt házat várok.Nagyon nehéz lesz de megoldjuk!Mindenkinek sikerekben gazdag és eredményes szezont kívánunk.Kíváncsi vagyok kinek mi a célkitűzése?Nekem természetesen az osztályozó elérése a cél és ott lehetőség szerint bentmaradni.Tudom nehéz lesz de szeretem a kihívásokat és álltalában meg is oldom őket.......na jó nem mindig de hát én se vagyok gép!

Mena77 2010.08.12. 21:34:23

@viki013:
Elárulom, szerintem a szezon elején tuti, hogy nem lesz telt házad, de attól még nyerhetsz! :-))
Nekem idén sincs nagy célom. Még nem értem meg a III-ad osztályra. Kupában sem hiszem, hogy eljutok a 8.körig, mint tavaly. Duricko játsszon minél többet az u20-ban az a lényeg!!!

Jansi_ 2010.08.13. 13:30:16

Akkor mesélek az én céljaimról is.
Elcsípni az osztályozót... Bent is maradni... Reálisan az 5.-6. hely meglehet.
A kupában is menni legalább 6 kört .
Felhozni a Wolf Józsit és eladni jó áron....
Venni egy fiatal szuper védőt.
Jancsikáékat tovább nevelgetni...
És Csukás Lacikát is minél jobban felturbózni, hogy mehessen a válogatottba.

viki013 2010.08.13. 13:35:51

@Mena77: Telt ház körüli azt írtam .karneváli a hangulat
süti beállítások módosítása