Bari kupa

VI. Bari kupa indulás a kupakiesés után. Sorsolás hamarosan....

Hírek

Események

Szavazás

jelenleg nincs szavazás

Utolsó kommentek

  • j4ns1: Bubu! Te tuuudoool! (2011.03.12. 09:59) Meg is vagyunk!
  • Mena77: Hát csak abban az esetben lesz értelme, ha történni is fognak események és arról tudósítás is kész... (2010.09.10. 07:46) Megújulunk...
  • viki013: jansi jobban várom mint a karácsonyt! remélem az új honlapon aktívabb is leszel :-) (2010.09.09. 19:40) Megújulunk...
  • viki013: @Jansi_: rátok sose tudnék haragudni(max egy esetben de azt úgyse csinálnátok) (2010.09.09. 19:36) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Jansi_: @Mena77: jaja.. Nekem sajna nem ez a helyzet... Benne van most a pakliban könnyedén a két zakó is.... (2010.09.09. 15:47) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Utolsó 20

Kupa II. rész

2009.09.15. 14:26 - Jansi_

A kupa második fordulója általában arról híres, hogy: a VII. osztályú csapatok 97%-a búcsúzik a kiírástól. A VI. osztályú csapatok több mint a fele is kiesik. A magasabb osztályúaknak pedig kötelező a győzelem.

Ebből levonva a következtetést: Anci, Mena, Szalci, Qtty, SSC, Csirkék, Jansi, azok a csapatok, akiknek kötelező továbblépni.

Két VI. osztályú csapatunk van: Viki13, és Tökösgyerekek. Ha a statisztikát nézzük, akkor 50% esélyük van a továbbjutásra. Vámosz korábbi nyilatkozata szerint ez a meccs csak ajándék lesz a csapatnak. Tuliék több eséllyel indulnak, bár nekik is magasabb osztályú ellenfél ellen kell majd bizonyítani.

Jansi FC - Mire jó az öregek?
A meccsen csak az arány lehet kérdéses, plusz a legnagyobb érdeklődés egy bizonyos Dukai András szereplése miatt lesz, aki a meccset megelőző este csatlakozhat csapatunkhoz. Élete első tétmeccsén léphet pályára és igazolhatja "csodagyerek" mivoltát.
Sokan kérték, hogy Dukai Janika is kapjon néhány percet a meccsből, hogy a fiúk egymás mellett is játszhassanak tétmeccsen. Valószínű, hogy Lars mester eleget tesz ennek a kérésnek, és ezzel a gesztussal ajándékozza meg a Dukai testvéreket!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jansifc.blog.hu/api/trackback/id/tr571383649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viki013 2009.09.15. 16:08:47

Éljenek a Dukaiak!Remélem ő is sikeres lesz mint janika.Én is keresek egy Vámos játékost és feledzem.
A kupameccs valóban ajándék lesz.(sokkal jobbak)De mint már írtam ebből és a két hazai bevételből akarok stadit fejleszteni és játékost venni úgyhogy mindenki a stadionba!
Sok sikert mindenkinek!

acqtty · http://szellemvaros.hu/acqtty 2009.09.15. 16:32:29

Nagyon hatékony hetem lehet most, mert a szerdai és a szombati meccsem is megnyerhető edzésvesztés nélkül. A kupában egy viszonylag új csapat ellen, szombaton meg egy bot ellen kötelező a győzelem.

@viki013: 214471956, 114587488, 209188153. Az első egyébként egész jónak tűnik! Érdemes figyelni egyébként az ifiakadémiás neveket is, néha a neve miatt is érdemes lehet elfogadni 1-1 jelöltet.

gentdelbarca 2009.09.15. 17:49:27

Fogalmam sincs hogy mi lesz, csere csapat megy ki a pályára és lesz ami lesz. :D

Mindenkinek hajrá.

Mena77 2009.09.15. 19:22:16

Nálam is a mellőzöttek futnak ki, de szerencsére azok is jók. Nálam nincs a keretben "töltelék" játékos. Mindenki játszhat a bajnoki meccsen ha a formája engedi. Ha nem akkor szerdán lép pályára a kupában. és így is két szezon óta a 6. körig menetelek !!!

gentdelbarca 2009.09.15. 20:11:13

Az én csapatom még picike, bezony csak a kezdő 11 ütős, többiek jóval alattuk vannak, dehát szegény kis csapat az enyém, ámde nagy lelkesedésű. :)

Tuli80 2009.09.15. 20:11:27

Hajrá mindenkinek!
Én nagyon szeretnék továbbjutni,de reálisan nem sok az esély!Mindent megteszünk a siker érdekében!

viki013 2009.09.15. 20:19:30

Néztem én is három van.az egyik az én játékosom volt(vámosi fc)és mot bot csapat tehát nem tudom megvenni egy 29 éves azt már nem tudom edzeni a harmadik viszont elég jó majd írok a tulajnak hátha eladja.

Jansi_ 2009.09.15. 22:28:16

Na! Örülök, hogy végre van egy kis élet itt.
Megmondom őszintén, hogy Andriska gólt ígért első tétmeccsén! Reméljük betartja, és akkor hamar a nézők szívébe lopja magát!

acqtty · http://szellemvaros.hu/acqtty 2009.09.16. 09:53:21

Kicsit most elkezdtem parázni a kupától, elfelejtettem cserét beállítani, pedig akartam. Remélem nem tréfál meg Olaf.

acqtty · http://szellemvaros.hu/acqtty 2009.09.16. 11:12:10

Még nincs vége a meccsnek, de kár volt fosnom, 8:0 ide. Nem számoltam azzal, hogy Luchowski a kezdőben van. 5 gólt rúgott ma.

gentdelbarca 2009.09.16. 13:27:06

Mi nyertünk 4-1re idegenben, igaz mindkét kapusom lesérült, jelenleg nincs hétvégére kapuvédőm. ÓRJÁÁSIII!!! :D

viki013 2009.09.17. 10:41:38

Ezt én szúrtam el. A csapattal meg vagyok nagyon elégedve jól tartották magukat!Előzetesen úgy itéltem meg,hogy simán kikapok és ezért majd elkezdek cserélgetni az edzés miatt ez így is volt és utána kaptunk ki!Talán ha nem cserélgetek még szorosabb lett volna!(ezt már nem tudjuk meg).Be kellett volna állítanom,hogy akkor cseréljek csak ha 2-nél nagyobb a különbség.Na mindegy ez már így marad.
Ezért a csapatot kárpótlásként meghívtam borospince látogatásra!
Jól sikerült mint mindig!
Gratulálok a továbbjutóknak!
süti beállítások módosítása