Bari kupa

VI. Bari kupa indulás a kupakiesés után. Sorsolás hamarosan....

Hírek

Események

Szavazás

jelenleg nincs szavazás

Utolsó kommentek

  • j4ns1: Bubu! Te tuuudoool! (2011.03.12. 09:59) Meg is vagyunk!
  • Mena77: Hát csak abban az esetben lesz értelme, ha történni is fognak események és arról tudósítás is kész... (2010.09.10. 07:46) Megújulunk...
  • viki013: jansi jobban várom mint a karácsonyt! remélem az új honlapon aktívabb is leszel :-) (2010.09.09. 19:40) Megújulunk...
  • viki013: @Jansi_: rátok sose tudnék haragudni(max egy esetben de azt úgyse csinálnátok) (2010.09.09. 19:36) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Jansi_: @Mena77: jaja.. Nekem sajna nem ez a helyzet... Benne van most a pakliban könnyedén a két zakó is.... (2010.09.09. 15:47) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Utolsó 20

Bennmaradtunk!

2009.08.31. 13:54 - Jansi_

Jansi FC - Savaria Gladiators    2:1

Hatalmas küzdelemben sikerült az osztályozón kivívni a bennmaradást. Ugyan a meccs képét tekintve valóban megvolt az egy osztály különbség a két csapat közt, mégis csak nagy nehézségek árán sikerült kiharcolni a győzelmet.

A 77. percig rengeteg helyzetet elpuskáztak a fiaink, és ahogyan az lenni szokott a foci büntetett, így 13 perccel a lefújás előtt már a VI. osztály szelét éreztük a bőrünkön.

2 perccel a kapott gól után Bogdán Dénes a 17 esztendős ifista srác egyenlített. Az utolsó 10 percben pedig nem történt semmi, így következett a hosszabbítás.

A ráadásból elég volt kettő perc, amikor is csapatunk ásza, Janika villant és újabb egy év V. osztállyal ajándékozta meg a Jansi FC-t kedvelőket.

Dukai Janika: "Nagyon boldog vagyok, hogy sikerült a bentmaradás. Hihetetlenül görcsösen játszottunk. A hatalmas teher alatt pedig majdnem összeroppantunk. Nagyon nehéz volt, és Fortuna is kellett mindehhez. Külön boldog vagyok, hogy én rúgtam a győztes gólt és ezzel ismét sikerült "fityiszt" mutatnom a kritikusamnak, amiből szerencsére már nincs sok. A következő szezonban biztos vagyok benne, hogy az első háromban leszünk, és nem lesznek kiesési gondjaink."

Bogdán Dénes: "Amikor a 77. percben hátrányba kerültünk azt gondoltam, hogy nem létezik, hogy a felnőtt csapatban vesztes meccsen debütáljak. Egyszerűen el sem tudtam képzelni. Aztán 2 percre rá kaptam egy passzt 25 méterre a kaputól, és szerencsére bejöttek a cseleim, így klasszis góllal sikerült bent tartanom a Jansi FC-t!"

A bejegyzés trackback címe:

https://jansifc.blog.hu/api/trackback/id/tr881350711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mena77 2009.08.31. 21:40:36

Hatalmas blama lett volna, ha az egyik legnagyobb manager (utánam!) csapata kiesik. És nem sokon múlott! Nem tervezel erősítést János. Úgy néz ki elég hurka a brigádod !
Én megtettem. Már több, mint egymilliárdot költöttem el.
Meghatározó középpályásra, csatárra és vettem egy kapust is.
Ami pozitívum egyik sem öreg 27-28 évesek.
Úgy érzem ismét jó csapatot sikerül összeraknom a szezonra.
Csak nehogy mostmár tényleg feljussak ! :-))

viki013 2009.09.01. 05:52:35

Jansi gratulálok két dologhoz is!Az első,hogy megtaláltad a"pin" kódot a honlaphoz! A másik természetesen a bentmaradás!Ha nehezen is de sikerült és ez a lényeg!
Megyesi:te mindig bajnok akarsz lenni de valahogy sose sikerül.
idén is épphogy lemaradtál az osztályzóról! (2 pont) jó csapatod van az nem kétséges de lehet,hogy pont veled van a baj mert nem tudod kihozni a fiúkból a maximumot!
EZEN GONDOLKOZZ EL!

Tuli80 2009.09.01. 10:45:01

Kedves János!

Gratulálok a "sima" győzelmedhez!!!
Janika!? Lesznek friss hírek az új bajnokság alatt???

Lacika! Te mit akarsz megint...? Nem a bari kupára gondoltál?????Bruhahahahahahahaha....!!!!
..és jön majd az üzenet: srácok laza játék!!!!

Mena77 2009.09.01. 11:13:15

Gyerekek nehogy magyarázkodjom kelljen. Magasan a legeredményesebb vagyok köztetek. Ti egyelőre csak álmodozhattok ezekről az eredményekről, sikeres szereplésről!
Nézzetek már Körül magatoknál. 1,5 milliárdot költöttem most is a csapatra és még érkezik az új edző + 6000 férőhely a stadionban. Nálatok történik valami? Nem nagyon látom és az eredményeket sem !!!

Jansi_ 2009.09.01. 11:56:25

Köszi a gratulációkat!

Figyeljetek! Mena a legjobb, csak eddig nem jött ki úgy a lépés! Hagyjátok már békén! :))))
Majd következő szezonban!

Tuli! Igyekszem majd cikkezni rendesen!

Csabi! Nehéz volt előszedni a pin-kódot. Sőt, már a PUK kód kellett!

gentdelbarca 2009.09.01. 12:44:14

Gratula Jansi!!

Én bajnok lettem. :P Irány az 5. osztály, aztán utána ismét a 6.! :D

Jansi_ 2009.09.01. 16:23:23

Köszi! Én is gratulálok....

Amúgy rájöttem: A hattricknél nem igaz az, hogy feljutni nehezebb mint bennmardni!
süti beállítások módosítása