Bari kupa

VI. Bari kupa indulás a kupakiesés után. Sorsolás hamarosan....

Hírek

Események

Szavazás

jelenleg nincs szavazás

Utolsó kommentek

  • j4ns1: Bubu! Te tuuudoool! (2011.03.12. 09:59) Meg is vagyunk!
  • Mena77: Hát csak abban az esetben lesz értelme, ha történni is fognak események és arról tudósítás is kész... (2010.09.10. 07:46) Megújulunk...
  • viki013: jansi jobban várom mint a karácsonyt! remélem az új honlapon aktívabb is leszel :-) (2010.09.09. 19:40) Megújulunk...
  • viki013: @Jansi_: rátok sose tudnék haragudni(max egy esetben de azt úgyse csinálnátok) (2010.09.09. 19:36) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Jansi_: @Mena77: jaja.. Nekem sajna nem ez a helyzet... Benne van most a pakliban könnyedén a két zakó is.... (2010.09.09. 15:47) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Utolsó 20

A Turultól a Citadelláig

2009.05.25. 21:48 - Jansi_

Mint tapasztalható volt, a múlt szezon vége a cikkek írását tekintve nagyon kaotikus volt. Ennek rengeteg oka volt, leginkább az, hogy az oldal szerkesztője (vagyis én) drasztikusan felforgatta saját nyamvadt kis életét.

Ezúttal riporterünk engem szólaltatott meg, hogy egy bulvárlapnak meséljek az elmúlt 3 hónapról. Milyen változások történtek az életemben.

"Nem is tudom, hogy honnan kezdjem. A mai nap amikor a munkából hazafelé tartottam, azon gondlkodtam, hogy talán kettő olyan dolog maradt a 3 hónappal ezelőtti életemből, ami korábban is megvolt. Ezek pedig a Barátaim és a Hattrick. Az igazság az, mint már írtam hozzászólásban, hogy valamikor a tavalyi Jansi FC - Nagyszénás meccs környékén elköltöztem otthonról egykori barátnőmtől, és magam mögött hagyva mindazt amiért addig keményen dolgoztam "muszájból" áttettem munkahelyem székhelyét Győrbe, lakóhelyemet pedig vissza kedves szüleimhez. Mindez néhány napig tartott csak, hiszen buzgóságomban menet közben leelőlegeztem egy tatabányai lakáskát (ott, ahol a kedves Vámosi család lakott) , ahova azonnal be is költöztem (ez úton köszönöm a Mena családnak a felfújható ágyat). Egyéb okból ez idő tájt egyre többet látogattam Budapestre és egyre jobban megszerettem fővárosunkat... is. :) Olyannyira, hogy kb 3-4 hét győri munka után úgy döntöttem, hogy muszáj lesz Budapestre áttenni munkahelyem székhelyét, valamint realizálódott bennem a gondolat, hogy el tudnám képzelni magamnak a budapesti életet (na, itt nem csak fővárosunk gyönyörűsége motivált).
Szerencsére drága vezetőm nem hagyta, hogy elkerüljek a cégtől és segítségével átkerültem az újpesti irodába, ahol azóta remekül érzem magam. Menet közben egy autó cserét is elhatároztam, úgyhogy ha megtalálom azt a gépsárkányt, amit kinéztem magamnak, akkor azonnal leváltom az autómat is (tud valaki egy eladó 320d-t???) :)).
Kb 2 hete végre minden nap ugyanott ébredek, ugyanott dolgozok, ugyanarra járok, és nagyjából ugyanott vásárolok, ami megnyugtató ezek után a nagyon nehéz hetek után.
Friss hír: úgy néz ki, hogy a tatabányai lakást nem tudom megvenni, így az előlegem duplán visszajön, amit betolok egy budai lakásba. Már nézegetjük a neten a lehetséges otthonokat.
A mai nap már egy Citadella futást is eszközöltem, ami szinte tök ugyanaz volt, mint ha otthon a Turulhoz futnék föl (Szalci! Ezt asszem csak te értékeled!)... Hazafelé kocogva azon gondolkodtam, hogy mennyire jól vagyok!!
Ez úton köszi mindenkinek!!
 

Ja és hozzáfűzném még azt is, hogy 3 hónap punnyadás után ma azt is észrevettem magamon, hogy az erőnlétem olyan csapnivaló szinten lehet! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jansifc.blog.hu/api/trackback/id/tr171143587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mena77 2009.05.25. 21:54:53

Mindehhez csak gratulálni tudok ! De hol van a hétvégi értékelés ? :-)))

Anci73 2009.05.26. 10:40:29

És a tippverseny végeredménye????

Jansi_ 2009.05.26. 11:00:15

Hali! Nem voltam még Tatabányán azóta sajnos. De átküldetem, és megcsinálom... please be patient! :)

gentdelbarca 2009.05.26. 12:03:54

Nincs az a pénz amiért én Budapestre költözzek!
De neked sok sikert és beilleszkedést Jansi! :)

Mena77 2009.05.27. 16:56:53

Jó,hogy jól vagy ,de a cikkek megint nem jelennek meg időben !!!!!!!!
Miért ???????

gentdelbarca 2009.05.27. 19:19:47

A pesti dugó miatt... :D
süti beállítások módosítása