Bari kupa

VI. Bari kupa indulás a kupakiesés után. Sorsolás hamarosan....

Hírek

Események

Szavazás

jelenleg nincs szavazás

Utolsó kommentek

  • j4ns1: Bubu! Te tuuudoool! (2011.03.12. 09:59) Meg is vagyunk!
  • Mena77: Hát csak abban az esetben lesz értelme, ha történni is fognak események és arról tudósítás is kész... (2010.09.10. 07:46) Megújulunk...
  • viki013: jansi jobban várom mint a karácsonyt! remélem az új honlapon aktívabb is leszel :-) (2010.09.09. 19:40) Megújulunk...
  • viki013: @Jansi_: rátok sose tudnék haragudni(max egy esetben de azt úgyse csinálnátok) (2010.09.09. 19:36) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Jansi_: @Mena77: jaja.. Nekem sajna nem ez a helyzet... Benne van most a pakliban könnyedén a két zakó is.... (2010.09.09. 15:47) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Utolsó 20

Dukai Jani: "Kiérdemeltem!"

2009.02.27. 11:37 - Jansi_

Az új közönségkedvenc, a helyi kötődésű Dukai Jani megtalálta góllövő cipőjét. Ezt a tényt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az idei összes tétmeccsén beköszönt eddig amin pályára lépett (3 meccs, 4 gól). Nem véletlen, hogy a meccs előtt kiadott várható összeállításban a kezdők közt szerepel a neve.

"Tavaly amikor a Vámosi FC ellen kihagytam a mindent eldöntő büntetőt, akkor nagyon sokan kritizáltak. Szurkolók, játékosok, vezetők egyaránt. Akkor megkeresett a sajtó is és elmondtam, hogy én próbálom szorgalmasan végezni az edzésmunkát, és alázatosan viszonyulok ehhez a nagyszerű játékhoz.
Nagyképűség nélkül mondhatom, hogy sokat fejlődtem. Ezt bizonyítják a góljaim is. Végre jó formában érzem magam, és ezt tudom is bizonyítani tettekkel. Azt gondolom, hogy a holnapi Csapat neve elleni kiesési rangadón nagyon fel kell kötni a gatyánkat, hiszen ha nem tudunk nyerni, akkor akár még bajok is lehetnek.
Ez úton szeretném megköszönni azon emberek bíztatását, akik még a bajban, a nehéz időkben is kiálltak mellettem. Egy két nevet mondanék csak: Tulák mester, Szalci mester. Elnézést, ha kihagytam volna valakit! :)
Tudom, hogy nem rám épül a csapat, de talán azért örvendek ekkora népszerűségnek a csapatnál, mert kiteszem a szívemet a pályára."
 

A bejegyzés trackback címe:

https://jansifc.blog.hu/api/trackback/id/tr16969372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mena77 2009.02.27. 17:29:57

Nem értem a cikket ! Lehet ,hogy én vagyok a hülye ,de inkább Te János !
Most János Te vagy Román ? Mert Dukai Jani az nem Magyar !!!
Hogy lehet helyi kötődésű egy szőröstalpu román srác ? Semmi köze Magyarországhoz , nem még Tatabányához. Örüljön ,hogy kap egyáltalán fizetést. Más fiatal magyar fiúktól veszi el a helyet !

Semmiféleképp nem raknám be.

Tuli80 2009.02.27. 18:08:19

Lacika! Dukai romániai magyar!Szerintem szépen fejlődik a srác én drukkolok neki!
Jansi!Mikor lesz eladó???

Jansi_ 2009.02.27. 18:16:12

Tuli jól mondja!
Lacika! Dukai példamutató lehet mindenki számára! Nem volt a legtehetségesebb fiatal, mégis a sok munka és alázatosság meghozta a gyümölcsét.

Ha te is hasonló szerénységgel építgeted a karriered, akkor biztosan többre viszed! :))))

Jansi_ 2009.02.27. 18:21:30

Azért román állampolgár, mert amikor a család Hong-Kongba repült, a kis dukai Románia fölött született meg. Ezért kapta a román állampolgárságot.
Ilyen egyszerű! :))

Mena77 2009.02.27. 20:46:31

Sajnos ott tart a csapatod , hogy nem Dukai fejlődött,hanem a csapatod lett ennyivel szarabb tavaly óta , hogy már Ő is befér !!!
Nézőpont kérdése az egész ,de szerintem ez szégyen !!!

Jansi_ 2009.02.27. 20:59:17

Szerintem csak irigykedsz, hogy neked nincs egyetlen egyéniség sem a csapatodban. :))

Mena77 2009.02.27. 21:14:02

Nem nekem vannak kedvenceim Nálad ,hanem Neked Nálam !
Na ez a nagy különbség.
Szeretnél egy pár játékost a csapatodban tudni !
A barikupán is a másik csoportba raktad magad ,mert féltél ,hogy megint szopol !!!
Emlékszel , 2 zakód volt az első kiírásban is Dupáj !!!

viki013 2009.02.28. 21:55:33

Mena az a szégyen ,hogy otthon kikapsz a tök utolsótól.Menageri melléfogás.Hol az a tervszerű munka????????????Nézzél szét a saját csapatod körül,hogy nehogy kiessél.

Mena77 2009.03.01. 11:04:51

@viki013: Nyugi Vámosz ! Megvan a tervszerű munka. Ennél a meccsnél nagyon melléfogtam,mert úgy éreztem biztos nyerek,ami meg is lett volna ,ha nem próbálom ki ezt a buzi távoli lövés taktikát . Alappal én nyertem volna kb. ilyen arányban. Sajnos ez az én hibám ,de nagyon nem bánkódom a céljaimat így is elérem. A kupában a tervet felülmúltam ,a bajnokságban meg odaérek a 4. helyre,mivel eddig ott mindig a második csapattal álltam ki. Lehetne 4-6 ponttal többem ,de minek,nem akarok idén feljutni. Lehet jövőre megpróbálom !!!!

Jansi_ 2009.03.01. 11:50:59

Lacika! az a szörnyű, hogy a zakót is meg tudod magyarázni...

"...ami meg is lett volna ,ha nem próbálom ki ezt a buzi távoli lövés taktikát . Alappal én nyertem volna..."

Lól látom, hogy 2 félmondaton belül van egy "ha" és két "volna". Azok nem játszanak. Ezt nem mondták neked? :DD

Mena77 2009.03.01. 20:17:03

János én csak felmentettem a csapatot,és elviszem a balhét !!
Kitartok amellett, hogy a csapatom jó (lassan láthatjátok újra) csak hibáztam óriásit ! Úgy néz ki játékoseladásból jelentős bevételre teszek szert,plusz a jegybevétel,úgyhogy a stadion is bővülni fog és a csapat is erősödik még .

mole77 2009.03.02. 12:41:14

"nem akarok idén feljutni. Lehet jövőre megpróbálom !!!!"
Ez jó vicc:))))!Még 4 szezon múlva se fogsz felkerülni öcsisajt
süti beállítások módosítása