Bari kupa

VI. Bari kupa indulás a kupakiesés után. Sorsolás hamarosan....

Hírek

Események

Szavazás

jelenleg nincs szavazás

Utolsó kommentek

  • j4ns1: Bubu! Te tuuudoool! (2011.03.12. 09:59) Meg is vagyunk!
  • Mena77: Hát csak abban az esetben lesz értelme, ha történni is fognak események és arról tudósítás is kész... (2010.09.10. 07:46) Megújulunk...
  • viki013: jansi jobban várom mint a karácsonyt! remélem az új honlapon aktívabb is leszel :-) (2010.09.09. 19:40) Megújulunk...
  • viki013: @Jansi_: rátok sose tudnék haragudni(max egy esetben de azt úgyse csinálnátok) (2010.09.09. 19:36) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Jansi_: @Mena77: jaja.. Nekem sajna nem ez a helyzet... Benne van most a pakliban könnyedén a két zakó is.... (2010.09.09. 15:47) Továbbléptünk az 5. körből is!
  • Utolsó 20

3. Kupakör - Nehezedik a helyzet

2009.09.22. 17:06 - Jansi_

Egyre nehezedik a helyzet. Erősebb csapatok jöttek mindenkinek ellenfélként. Előfordul most már, hogy két V. osztályú csapat csatázik egymással.
Nézzük, hogy a szakértők hogy látják az esélyeket.

Csókosok - Jansi FC    45% - 55%
Ferencváros TC - Mena FC    30% - 70%
Pool F.C. - fc Szalci   20% - 80%
Footborz fc - AnciTeam   5% - 95%
Vágtázó Csirkeszemek - Záhony Fc   35% - 65%
SSC Tatabánya - Kemény Legények   65% - 35%
FC Tejcsárda - AC Qtty   50% - 50%

A Csirkék kivételével mindenkinek jó esélye van a továbblépésre.
Viszont ennek ellenére lehetne produkálni egy bravúros 100%-os kupafordulót is.

A bejegyzés trackback címe:

https://jansifc.blog.hu/api/trackback/id/tr31399803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jansi_ 2009.09.22. 17:11:57

Ki az az egy aki nem akar barikupát???

:)))))

Mena77 2009.09.22. 19:01:11

János? Mi újság? Jó lenne ha beigazolódna a jóslatod, de "laza" játékkal szerintem szoros lesz.De bízom a srácokban és a továbbjutásban. Holnap mindenki online-ra!!!

acqtty · http://szellemvaros.hu/acqtty 2009.09.22. 20:11:53

Remélem bejön az, amit számoltam, és akkor tovább tudok jutni.

viki013 2009.09.23. 21:54:41

Hát nem egészen úgy sikerült pár embernek ez a kupaforduló mint ahogy tervezte.A Mena 70 %-a belefulladt a A"laza" játékába(meg is érdemli).Végre kicsit leszáll közénk.Most miért nem irogatsz Megyesi sportás????? Hol van az a 5-6 továbbjutott kupaforduló??????
Jansi szerintem a ti kiesésetek is meglepetés.(nekem biztos az)
A Szalcié igazi kupameccs volt.Gratulálok az anci és az ssc fölényes győzelméhez.Sajnálom a csirkék és az ac qtty vereségéhez.

Más:Végre megszületett az első 5 csillagos játékosom: JAIME CABANILLA aki a mai edzőmeccsen 25 perc alatt sikerült összehoznia.Ezzel én már teljesítettem az idei év egyik tervét!!!!!(nem úgy mint mások) Nem rá számítottam hanem Ghorge Stanoiu-ra de még ő is hozni fogja nyugi!
Úgyhogy másokkal ellentétben nekem nagyon jól sikerült ez a szerda!

Mena77 2009.09.24. 08:20:55

@viki013: Csak azért nem írtam mert nem jelent meg az értékelés! De elárulom NEM volt "laza" játék!!!
Alappal sikerült kikapni úgy, hogy nekem 6helyzetből 2 ment be, neki 3-3 ! Ez a vereség oka és az ,hogy túltaktikáztam és a 60. perctől felálltam 4-4-2-be úgy hogy csak két belső kp-jásom volt és ez megbosszulta magát és nem birtokoltam annyira. Ha hagyom a második félidőben végig a 4-5-1-et akkor megvan a meccs! Én basztam el így nem haragudhatok a játékosokra!!! Amúgy minden tekintetben jobb voltam, de mégis kikaptam. Ja és lazázni akartam, de azt is elbasztam , úgyhogy teljes kudarc a szerdai!!

Jansi_ 2009.09.24. 08:47:54

Hááát, Csabikám. Én lazáztam.... Amivel nem is lett volna gond. Így számoltam mindent. Egy dologgal nem kalkuláltam, az pedig az, hogy a 6 helyzetünkből egyet sem tudunk berúgni. Ők pedig 2-ből kettőt bevertek.
Ilyen az élet!
De legalább a csapatszellemem jó!

Csabikám! Plusz még annyi, hogy én is teljesítettem egy elvárást: van egy remek ifistám! :))

Tuli80 2009.09.24. 09:37:47

Hááát srácok!
Ez nagy égés főleg Lacika neked! Szerettél volna menni min. 6 kört, de ez most nem sikerült!!! Talán már elhitték a fiúk, hogy elég kivinni a szerelést!!!

viki013 2009.09.24. 10:32:59

@acqtty: Bocsi igazad van nyertél méghozzá fölényesen amihez gratulálok.Egymás után néztem a meccseket és rosszul jegyeztem meg a tiedet.Megint bebizonyosodot,hogy én se vagyok gép és legalább az eszemért nem fognak elrabolni! :-)

viki013 2009.09.24. 10:38:22

@Mena77: Így még fájóbb a vereség,hogy nem is lazáztál!De legalább azért megérte,hogy M,ena bevalotta,hogy HIBÁZOTT és ELTAKTIKÁZTA.
végre ő is hibázott a hattrickban,mondtam,hogy jól sikerült ez a szerda! :-)

fc szalci 2009.09.24. 21:25:40

Szevasztok visszatértem!
Elnézést szeretnék kérni, hogy elhanyagoltalak titeket, de költözésbe voltam és a számítógépasztal még csak most ért ide, és a földön fekve nem volt kedvem írogatni.
Gratulálok minden kupatovábbjutónak! Én szerencsére lazával is tovább tudtam menni! :)
süti beállítások módosítása